Go Back   ITalkCash.com - Forum for financial investments > General Discussions And News > International Forums > Dansk Finans Forum
Forum Register Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Ny måde at tænke aktieinvestering på! - dansk finans forum

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 02-17-2009, 08:20 AM
Superior Investor

Default Ny måde at tænke aktieinvestering på!

Udlejning af aktier.

Udlejning af aktier er beregnet for dem, som ønsker og modtage en lejeindtægt af deres aktier, dette kan gøres pÃ¥ mÃ¥neds basis eller en gang om Ã¥ret, Dette er en af de bedste aktie strategier der findes. Netop fordi den kan give en mÃ¥nedlig indtægt hver mÃ¥ned efter mÃ¥ned. Og samtidig vil du ogsÃ¥ modtage aktie udbytte pÃ¥ gældende aktie. Denne strategi har været benyttet i over 30 Ã¥r og den vil ogsÃ¥ virke om 30 Ã¥r. Dette kan gøres pÃ¥ flere aktie markeder verden over blandet andet i USA, UK og AUS. Jeg benytter mig af US marked da dette er det marked som der bliver handlet flest optioner pÃ¥ og det er ogsÃ¥ her jeg kan fÃ¥ den største lejeindtægt. Lejeindtægten ligger pÃ¥ mellem 0.5% til 15% pr mÃ¥ned, dette store spring skyldes aktien bevælighed, jo støre aktien er eks. MSFT (Microsoft) den ligger typisk pÃ¥ mellem 0.5 % og 2% om mÃ¥neden og her skal du huske pÃ¥ at du kan gøre dette 12 gange pÃ¥ et Ã¥r. Dette kan gøres uden den helt store risiko. Der er selvfølgelige nogle ting som man skal kikke efter inden man køber den pÃ¥ gældende aktie, men dette fortæller jeg mere om inden pÃ¥ â€medlems siderneâ€

AKTIER

De, som ønsker at handle på markedet i en længerevarende periode, vil få stort udbytte af at benytte dette system, som er baseret på Upgrades og teknisk analyse på det amerikanske marked. Jeg foretager en analyse og lægger den ud på websiden kl. ca. 15.55, hvorefter du kan logge ind og se, hvilken aktie der er den bedste, og købe ud fra dagens analyse på den pågældende dag. Hvis du ikke finder nogen analyse på siden, betyder det, at der på denne dag ikke er nogen aktie, som passer til systemet. Så kan du holde fri hele dagen og glemme alt om aktier, for det, du ønsker, er at handle – ikke at spille hasard.

Læs meget mere på Aktie-optionhandel
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

All times are GMT. The time now is 05:14 PM.

ITalkCash.com - Forum for financial investments - Archive - Top

All rights reserved www.italkcash.com

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0