|
|||||||
| Forum | Register | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Udlejning af aktier.
Udlejning af aktier er beregnet for dem, som ønsker og modtage en lejeindtægt af deres aktier, dette kan gøres pÃ¥ mÃ¥neds basis eller en gang om Ã¥ret, Dette er en af de bedste aktie strategier der findes. Netop fordi den kan give en mÃ¥nedlig indtægt hver mÃ¥ned efter mÃ¥ned. Og samtidig vil du ogsÃ¥ modtage aktie udbytte pÃ¥ gældende aktie. Denne strategi har været benyttet i over 30 Ã¥r og den vil ogsÃ¥ virke om 30 Ã¥r. Dette kan gøres pÃ¥ flere aktie markeder verden over blandet andet i USA, UK og AUS. Jeg benytter mig af US marked da dette er det marked som der bliver handlet flest optioner pÃ¥ og det er ogsÃ¥ her jeg kan fÃ¥ den største lejeindtægt. Lejeindtægten ligger pÃ¥ mellem 0.5% til 15% pr mÃ¥ned, dette store spring skyldes aktien bevælighed, jo støre aktien er eks. MSFT (Microsoft) den ligger typisk pÃ¥ mellem 0.5 % og 2% om mÃ¥neden og her skal du huske pÃ¥ at du kan gøre dette 12 gange pÃ¥ et Ã¥r. Dette kan gøres uden den helt store risiko. Der er selvfølgelige nogle ting som man skal kikke efter inden man køber den pÃ¥ gældende aktie, men dette fortæller jeg mere om inden pÃ¥ â€medlems siderne†AKTIER De, som ønsker at handle pÃ¥ markedet i en længerevarende periode, vil fÃ¥ stort udbytte af at benytte dette system, som er baseret pÃ¥ Upgrades og teknisk analyse pÃ¥ det amerikanske marked. Jeg foretager en analyse og lægger den ud pÃ¥ websiden kl. ca. 15.55, hvorefter du kan logge ind og se, hvilken aktie der er den bedste, og købe ud fra dagens analyse pÃ¥ den pÃ¥gældende dag. Hvis du ikke finder nogen analyse pÃ¥ siden, betyder det, at der pÃ¥ denne dag ikke er nogen aktie, som passer til systemet. SÃ¥ kan du holde fri hele dagen og glemme alt om aktier, for det, du ønsker, er at handle – ikke at spille hasard. Læs meget mere pÃ¥ Aktie-optionhandel |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
All times are GMT. The time now is 05:14 PM.
ITalkCash.com - Forum for financial investments - Archive - Top
All rights reserved www.italkcash.com